Tjejen bakom bloggen

Personligt - Kommentarer (2)
2012-06-30 @ 21:54:45
This is me, och här är min nya fräscha bloggdesign bland annat. Nu är det bara att sätta igång här, men först tänkte jag tala om vem jag är. Översocial, omtänksam, matglad, konstig, påhittig, och en riktig jädra perfektionist är ord som stämmer fint in på mig. Så du kan ju bara tänka dig hur världens hade sett ut om alla hade varit som jag... hoppas ni som kanske kikar in här stannar ett tag och har ni frågor tveka inte att mejla mig, pusspuss


2 kommentarer
Postat av: GeMina Arts

kul att hitta en helt ny blogg!:) ser nice ut!

anmäl dig gärna till veckans blogg där vinnaren får en länk i menyn en vecka!:)
gå in på: http://geminaarts.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-vinn-lank-i-en-vecka.html

annars får du ha en bra kväll!

2012-07-03 - 20:28:47 | URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Matilda

Nice blogg <3 :)

brukar du baka ofta? :P

Kramar

Svar: Tack så mycket! Jo, jag bakar rätt ofta. Kommer säkert komma upp på bloggen sedan också ;)
None None

2012-07-12 - 12:01:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: